مقالات آموزشی

  • ۰
  • ۰

در ساعت ............... روز ................ اولین جلسه مجمع عمومی عادی شرکاء و مؤسسین موسسه مذکور با حضور کلیه شرکاء در محل موسسه تشکیل و تصمیمات ذیل به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت:

1- اساسنامه موسسه مشتمل بر .............. ماده تنظیم و به تصویب کلیه شرکاء موسسه رسید.

2- تقاضانامه ثبت مؤسسه با امضاء کلیه شرکاء رسید.

3- جهت انتخاب اعضاء هیأت مدیره و دارندگان حق امضاء اخذ رأی به عمل آمد و در نتیجه: آقایان ............ به سمت اعضاء هیأت مدیره و آقای .............. به سمت مدیرعامل مؤسسه تعیین گردیدند.

امضاء کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور مؤسسه از قبیل چک ـ سفته ـ بروات ـ قراردادهای عقود اسلامی با امضاء ................. و ..................

همراه با مهر مؤسسه معتبر می باشد.

4- هر یک از اعضاء هیأت مدیره با امضاء ذیل این صورت جلسه قبول سمت نمودند.

5- مبلغ .................... ریال سرمایه موسسه که از طرف کلیه شرکاء پرداخت گردیده و در تحویل و اختیار ................ موسسه قرار گرفت و .................. با امضاء ذیل این صورت جلسه وصول آن را اعلام می دارد.

6- به آقای / خانم ................... وکالت و اختیار تام و تمام داده شد تا با مراجعه به ادارهع ثبت شرکت ها و پرداخت حق الثبت و آگهی های مربوطه ذیل ثبت دفاتر مربوط به ثبت این مؤسسه را در اداره ثبت شرکت ها امضاء نماید.

امضاء شرکاء

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی